onsdag 7 november 2018

Emilindas Scrapmara Hösten 2018 del 1

Förra lördagen var det äntligen dags för Emilindas Scrapmara i Sköllersta. Det är en jättetrevlig träff som jag brukar vara med på både på våren och hösten.

Den här gången var det Emina som hade anordnat träffen alldeles ensam eftersom Linda har slutat med scrapbooking och satsar på sin träning istället. Helt otroligt att ordna ett träff på egen hand men med gamla rutiner gick det galant.

Jag hann bara med att göra 2 st layouter men jag hade som vanligt väldigt kul och trevligt.
Inget pris vann jag heller men det var så många duktiga scrappare på plats så det var inte så konstigt.

Idag tänkte jag visa mitt bidrag till skissen eller mallen som dom kallar den.


Det tog väldigt lång tid att stansa ut alla löven så det är nog orsaken till att jag bara hann
med 2 st LO.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar