söndag 3 april 2016

Veckans Skiss #102

Igår hade vi träff med föreningen. Den här gången fick alla varsitt kit med papper
och dekorationer. Jätteroligt. Vi brukar ha 1 st sådan träff per termin. Så roligt
att se vad mycket olika skapelser det kan bli av samma material.

Jag passade på att göra en tolkning av veckans skiss. En skiss som jag gillade jättemycket.

Så här blev min tolkning.


Ett jättegammalt kort på killarna i badkaret. Är kul att leta fram gamla bilder och scrappa tycker jag.


Jag satte både kortet och en del dekorationer på kuddar för att det inte skulle bli så platt.

Hoppas att Ni gillar den.

2 kommentarer:

  1. Jättefin tolkning, gillar din bakgrund och den färgkombon är så fin, härligt foto också. Det låter trevligt med sådana träffar! Tack för att du är med och tolkar VS!

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade min skiss! Jättefin tolkning. Färgerna passar så bra och fint med din bakgrund. Gillar också att bygga upp med distanskuddar, blir så bra! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera