måndag 17 oktober 2016

Veckans Skiss #125

Åh vad jag hatar mörkret på hösten- och vintern. Det går ju inte att fota.
Ni får hålla till godo med en dålig bild.


Jag längtar redan tillbaka till sommaren och ljuset, suck. Vi som inte ens har börjat med vintertid än.
Den här veckan gillade jag verkligen skissen. Jättefin. Ska försöka tolka alla nu i oktober det är ju
ett jättefint pris från Sirap i Paris den här månaden. Ett helt kit kan man vinna! Hoppas hoppas
att jag blir den lyckliga. Har faktiskt tänkt börja prenumerera på deras kit dom ser få fina ut.

2 kommentarer:

  1. Toookläcker tolkning Annzo!! gillar massor!! Härliga färger och papper. MUMS!! Så roligt att du tolkar med oss så troget <3 ja vilket pris det är, det är förresten fina priser från våra sponsorer hela tiden SÅ HÄNG PÅ!! :) Tack för att du leker med oss på VS! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  2. Åh så fin sida! Den gillar jag skarpt! /Gunilla

    SvaraRadera