söndag 15 januari 2017

Veckans Skiss #135

Redan mittten på januari och hela julen är bortstädad. Jätteskönt.
Idag är det tulpanens dag och jag har köpt en bukett som står
på bordet. Jag älskar tulpaner dom sprider hopp om vår.
Jag hatar vintern och vill ha vår nu. En annan sak som är bra
är att man har kommit in i sina vanliga rutiner igen. En av
dom är för mej att tolka veckans skiss. Så här blev min tolkning.


Jag har länge letat efter papper som passar till hav och strandbilder.
Gissa om jag blev glad när jag såg att Kristinas Scrapbooking tagit in
serien High Tide Collection ifrån Kaisercraft dom passar perfekt till
sådana bilder. Ni får nog stå ut med att det kommer att bli många Layouter
med dom pappren framöver.

I morgon är det måndag och ny vecka. Undrar hur nästa veckas skiss ser ut?



2 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga färger, hela layouten känns väldigt harmonisk! Kul att du tolkade min skiss :-) Kram, Mahlin78 // VS-teamet

    SvaraRadera
  2. Som alltid en alldeles ljuvlig tolkning från dig! Perfekta papper ju som sagt och resultatet detsamma. Tack snälla för att du så troget skapar med oss på VS Annzo ! Kram Anna 😊

    SvaraRadera