fredag 8 februari 2019

Utmaningsmaraton 2019 Del 1

Det finns en grupp på facebook som heter 72-timmar scraputmaningar där har det startats en utmaning som kommer att sträcka sig under hela året och den kallas Utmaningsmaraton.
Det kommer att vara hela 22 tävlingar och nu i helgen ägde den första rum.

Det första tävlingen hölls av Christel Övergaard och det var en skisstävling.
Skissen såg ut så här.

                            Det finns ingen beskrivning tillgänglig för fotot.

Det var jättemånga fina bidrag som deltog i tävlingen och jag var helt säker på att någt av alla fina kort skulle vinna. Men den som vann var jag! Gissa om jag blev förvånad och glad. Stort TACK till alla Er som röstade på mitt bidrag.

Så här såg det ut.


Ett jättefint foto på min söta systerdotter.

Jag är redan nyfiken och förväntansfull på vad det kommer att bli för tävling nästa gång. Nu är det ju bara 21 tävlingar kvar. Hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar