söndag 17 februari 2019

Rozzans Scrapevent februari 2019

Förra helgen åkte jag och några av mina scrapvänner på en ny scrapträff i Mjölby.
Nämligen Rozzans Scrapevent. Det var en helt ny träff som varade i hela 3 dagar men vi valde att vara med på 2 dagar den här gången men i höst satsar vi på 3 dagar.

En fantastiskt bra ordnad träff med allt du kan tänka dig.
Hela tre butiker fanns på plats Helihak, Kias Butik och Fru Limegrön.
Det fanns massor med kurser och demos som man kunde vara med på. Maten var jättebra och lokalen fantastisk. Allt var helt enkelt toppen. Rekommenderar verkligen Rozzans Scrapevent.

Idag tänkte jag visa vad jag gjorde till Fru Limegröns kärleksutmaning.
Man fick ett mönsterark i sin goodiebag som man skulle använda och temat var KÄRLEK.

Jag valde faktiskt ett kort på mig själv från vår resa till Italien i somras då vi åkte till fantastiska Cinque Terre. Jag blev verkligen helt kär i dom byarna, dit måste jag åka tillbaka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar