lördag 23 februari 2019

Utmaningsmaraton 2019 del 2

Nu har del 2 i årets Utmaningsmaraton ägt rum.

Den här gången skulle man göra ett julkort! Jag som precis har städat undan alla mina julscrapsaker.
Bara att leta fram dom igen.

Kortet fick inte ha någon specialvikning och på framsidan skulle det finnas med 7 saker:

KNAPP
BAND, SPETS eller SNÖRE
DJUR
STYGN
HJÄRTA
GOD JUL
KRYDDA

Det som var svårast att få med var djur men till slut lyckades jag med det också.
I sista sekunden läste jag att det skulle vara riktiga stygn och inte ritade som jag hade gjort så det var bara att ta fram nål och tråd och börja sy. Puh vilken tur att jag upptäckte det. Tråkigt om kortet inte blir godkänt.

När jag skriver det här har jag ingen aning om vem som vann. Spännande.







Julkort i februari det går ju det också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar